1. Šis tinklalapis naudoja slapukus. Tęsdami būvimą šiame tinklalapyje, jūs patvirtinate, jog sutinkate priimti slapukus. Sužinoti daugiau.

[SCR] yDamage (Ginklų žalos keitimas)

Diskusija 'Skriptai' skyriuje nuo Yiin, Spalis 24, 2012.

  1. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    403
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    Paprastas scriptukas keisti ginklų žalą. Užtrukau net 5 minutes rašant ginklų pavadinimus, tad prašau tai įvertinti :D
    http://pastebin.com/E6SCeJjj

    Tiesiog norimo ginklo eilutėje amount = 5 pakeisk į norimą žalą. Norėdamas ginklą iš swich'o pašalinti, jo eilutę tiesiog iškomentuokit. Taip pat norint padaryti, kad ginklas nenuimtų hp, užtenka amount padauginti iš -1. amount *= -1;
     
  2. Cpt. Scott

    Cpt. Scott Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 16, 2011
    Pranešimai:
    1,154
    Taškai už trofėjus:
    483
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Vandenyno platybės
    Įvertinimai:
    +416 / 1 / -0
    Skype:
    įdomu kiek laiko užtrukai testuodamas, nes veikt neturėtų
     
    • Mėgstu Mėgstu x 1
  3. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    403
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    Netestavau. Tačiau tą patį principą naudoju savo vip sistemoje, todėl veikti privalo. Tiesą pasakius, net nekompiliavau :D
     
  4. Cpt. Scott

    Cpt. Scott Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 16, 2011
    Pranešimai:
    1,154
    Taškai už trofėjus:
    483
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Vandenyno platybės
    Įvertinimai:
    +416 / 1 / -0
    Skype:
    ammount tame callbacke nenurodo kiek NUIMT, o parodo kiek NUĖMĖ, tad rašyk ten ką nori, visvien reikšmės neturės. Dar nesu tikras ar iš vis leidžiama taip keist parametro reikšmę.
     
  5. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    403
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    Pasidomėk daugiau callbackais? Parašyk return 0;, nenusiims hp išvis. Kokie primityvūs žmonės, mačiau netgi anti naujokų šaudymą daro, kad leidžia hp nuimi, o vėliau tiek pat prideda, kai viso labo galima tiesiog neleisti nuimti ir tiek.. Dėl to šį scriptuką ir papostinau, kad tokių klaidų nebūtų.

    EDIT: nors šiaip, dabar net suabejojau, nes pratestuoti normaliai negalėjau. Būtų gerai, jei kas patikrintų ar veikia, ir parašytų :D
     
  6. Cpt. Scott

    Cpt. Scott Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 16, 2011
    Pranešimai:
    1,154
    Taškai už trofėjus:
    483
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Vandenyno platybės
    Įvertinimai:
    +416 / 1 / -0
    Skype:
    pasidomėjau, tiek OnPlayerTakeDamage, tiek OnPlayerGive damage wikipedijoj turi prierašą:
    . Grįžęs iš paskaitų patestuosiu, pažiūrėsiu kaip yra iš tikro.
     
  7. Dzinas

    Dzinas Aktyvus narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 19, 2011
    Pranešimai:
    1,194
    Taškai už trofėjus:
    203
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Vokietija
    Įvertinimai:
    +99 / 0 / -0
    PHP:
    public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
    {
        if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34)
        {
            // One shot to kill with sniper rifle
            SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
        }
        return 1;
    }
    Taip gal ir iseitu nustatyt damage, bet tikrai ne tavo atveju ^^ ten tik parodo jau isgauta informacija, kiek jis damage padare, bet tai nereiskia, jog tu gali damage keisti.
     
  8. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    403
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    then, ****. Bšk erzinti pradeda, kai tokios paprastos funkcijos neveikia normaliai. čj reik eit pradėti lua domėtis...
     
  9. ES.^

    ES.^ Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 14, 2011
    Pranešimai:
    3,553
    Taškai už trofėjus:
    813
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Klaipėda
    Pradžios puslapis:
    Įvertinimai:
    +304 / 0 / -0
    PHP:
    public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
    {
        new Float:pHealth, Float:pAmount = amount;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHealth);
        switch(weaponid)
        {
              case 0: amount = 5; // Unarmed
              case 1: amount = 5; // Brass Knuckles
              case 2: amount = 5; // Golf
              case 3: amount = 5; // Nite Stick
              case 4: amount = 5; // Knife
              case 5: amount = 5; // BaseBall Bat
              case 6: amount = 5; // Shovel
              case 7: amount = 5; // Pool Cue
              case 8: amount = 5; // Katana
              case 9: amount = 5; // Chainsaw
              case 10: amount = 5; // Purple Dildo
              case 11: amount = 5; // Small White Dildo
              case 12: amount = 5; // Large White Dildo
              case 13: amount = 5; // Silver Vibrator
              case 14: amount = 5; // Flowers
              case 15: amount = 5; // Cane
              case 16: amount = 5; // Grenade
              case 17: amount = 5; // Tear Gas
              case 18: amount = 5; // Molotov
              case 22: amount = 5; // 9mm
              case 23: amount = 5; // Silenced 9mm
              case 24: amount = 5; // Desert Eagle
              case 25: amount = 5; // Shotgun
              case 26: amount = 5; // Sawn-Off
              case 27: amount = 5; // Combat Shotgun
              case 28: amount = 5; // Micro SMG
              case 29: amount = 5; // MP5
              case 30: amount = 5; // AK-47
              case 31: amount = 5; // M4
              case 32: amount = 5; // Tec-9
              case 33: amount = 5; // Country Rifle
              case 34: amount = 5; // Sniper Rifle
              case 38: amount = 5; // Minigun
        }
        SetPlayerHealth(damagedid, (pHealth + pAmount) - amount);
        return 1;
    }
    P.S: Tai ne FS o scriptas.

    Sutvarkyk savo scripta nes jis neveikia.
     
  10. Cpt. Scott

    Cpt. Scott Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 16, 2011
    Pranešimai:
    1,154
    Taškai už trofėjus:
    483
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Vandenyno platybės
    Įvertinimai:
    +416 / 1 / -0
    Skype:
    funkcija veikia normaliai bet ne taip kaip tu tikiesi.
     
  11. pukelis888

    pukelis888 Aktyvus narys

    Užsiregistravęs:
    Rugsėjis 22, 2012
    Pranešimai:
    358
    Taškai už trofėjus:
    133
    Lytis:
    Vyras
    Įvertinimai:
    +24 / 0 / -0
    new Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid,health);
    SetPlayerHealth(playerid,health+10);
     
  12. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    403
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    PHP:

    #define PlayerHealth GetPlayerHealthEx(playerid)
    stock Float:GetPlayerHealthEx(playerid)
    {
    new Float:hp;
    GetPlayerHealth(playerid, hp);
    return hp;
    }
    SetPlayerHealth(playerid,PlayerHealth+amount);
     
     
  13. Cpt. Scott

    Cpt. Scott Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 16, 2011
    Pranešimai:
    1,154
    Taškai už trofėjus:
    483
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Vandenyno platybės
    Įvertinimai:
    +416 / 1 / -0
    Skype:
    irgi neveiks
     
  14. Ernis456

    Ernis456 Aktyvus narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 16, 2011
    Pranešimai:
    303
    Taškai už trofėjus:
    143
    Lytis:
    Vyras
    Įvertinimai:
    +44 / 0 / -0
    Normalus gun DMG, kur ir į armour reaguoja, o pats šios temos įdėtas scriptas ten išvis kažkokia nesąmonė ir koduotojo ****umas.
    PHP:
    // Ginklø DMG
        new Float:stat[2];
        GetPlayerHealth(playerid, stat[0]);
        GetPlayerArmour(playerid, stat[1]);
        new Damage;
        switch(weaponid)
        {
            case 24: Damage = 72;  // Desert Eagle
            case 22: Damage = 38;  // Colt
            case 32: Damage = 16;  // TEC9
            case 28: Damage = 16;  // UZI
            case 23: Damage = 43;  // Silenced ****ol
            case 31: Damage = 44;  // M4
            case 30: Damage = 49;  // AK47
            case 29: Damage = 26;  // MP5
            case 34: Damage = 341; // SNIPER
            case 33: Damage = 59;  // RIFLE
            case 25: Damage = 149; // SHOTGUN
            case 27: Damage = 109;  // SPAZ
        }
     
        if(stat[1] > Damage) SetPlayerArmour(playerid, stat[1]-Damage);
        else if(stat[1] == Damage) SetPlayerArmour(playerid, 0);
        else if(stat[1] < Damage && stat[1] > 0)
        {
            new subval = floatround(stat[1])-Damage;
            SetPlayerArmour(playerid, 0);
            SetPlayerHealth(playerid, stat[0]+subval);
            return true;
        }
        else SetPlayerHealth(playerid, stat[0]-Damage);
     
  15. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    403
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    Kodas (text):

    new Float:hp, Float:arm;
    GetPlayerHealth(playerid, hp);
    GetPlayerArmour(playerid, arm);
    if(arm > 0)
    {
        arm -= amount;
        if(arm <= 0)
            hp += arm;
    }
    else
        hp -= amount;
    SetPlayerHealth(playerid, hp);
    SetPlayerArmour(playerid, arm);
     
     
  16. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    403
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    oh wow koks aš buvau little b1tch :D
     
  17. Cpt. Scott

    Cpt. Scott Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 16, 2011
    Pranešimai:
    1,154
    Taškai už trofėjus:
    483
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Vandenyno platybės
    Įvertinimai:
    +416 / 1 / -0
    Skype:
    dabar big *****
     
    • Mėgstu Mėgstu x 1

Dalintis šiuo puslapiu

Kraunama...