1. Šis tinklalapis naudoja slapukus. Tęsdami būvimą šiame tinklalapyje, jūs patvirtinate, jog sutinkate priimti slapukus. Sužinoti daugiau.

Objektų šalinimas MTA, naudojant resource'ą

Diskusija 'Mappinimo pamokos' skyriuje nuo ES.^, Balandis 25, 2015.

  1. ES.^

    ES.^ Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 14, 2011
    Pranešimai:
    3,553
    Taškai už trofėjus:
    983
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Klaipėda
    Pradžios puslapis:
    Įvertinimai:
    +304 / 0 / -0
    Objektų šalinimas MTA, naudojant resource'ą

    REIKIA TURĖTI:
    • MTA, naujausią versiją galite atsisiųsti iš mtasa.com.
    • Map editor, naujausią versiją galite atsisiųsti iš sa-mp.com.
    • Notepad'ą.
    • Rankas.
    [hr=1]
    Šalinimas
    1. Sukuriame aplankalą su bet kokiu pavadinimu, pvz: „DMO“.
    2. Sukuriame failą pavadinimu „meta.xml“.
    3. Į „meta.xml“ failą įrašome:
      Kodas (auto:0):
      <meta>
              <info version="1.0" type="script"/>
              <min_mta_version client="1.3.0" server="1.3.0"/>
              <script src="DMO.lua" type="server"/>
      </meta>
      • <meta> / </meta> - failo pradžia / pabaiga.
      • <info /> - informacija, versija ir tipas.
      • <min_mta_version /> - minimali versija.
      • <script /> - kelias prie skripto.
    4. Sukuriame failą pavadinimu „DMO.lua“.
    5. Į „DMO.lua“ failą įrašome:
      Kodas (auto:0):
      addEventHandler ( "onResourceStart",  getResourceRootElement(getThisResource()),
      function ()

      end)
    6. Perkeliame „meta.xml“ ir „DMO.lua“ failus į aplankalą „DMO“.
    7. Perkeliama aplankalą „DMO“ į:
      Kodas (auto:0):
      ...\MTA aplankalas\server\mods\deathmatch\resources\
    8. Paleidžiame „Map editor“, ištriname objektus, kopijuojame gautą kodą.
      • Video pamoka „SA-MP Objektų panaikinimas“ - youtube.
    9. Gautą kodą įkeliame į „DMO.lua“ (tarp „function ()“ ir „end)“) ir pakeičiame jį:
      Pvz: iš „Map editor“ gavote tokį kodą:
      Kodas (auto:0):
      RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1411, 347.1953, 1799.2656, 18.7578, 0.25);
      RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1411, 342.9375, 1796.2891, 18.7578, 0.25);
      • 1 parametras - žaidėjo ID kuriam bus ištrintas objektas.
      • 2 parametras - trinamo objekto modelio ID.
      • 3-5 parametrai - x, y, z koordinates kur bus ištrintas objektas.
      • 6 parametras - spindulys kuriame bus ištrintas objektas.
      Keičiame į:
      Kodas (auto:0):
      removeWorldModel (1411, 3000, 347.1953, 1799.2656, 18.7578)
      removeWorldModel (1411, 3000, 342.9375, 1796.2891, 18.7578)
      • 1 parametras - trinamo objekto modelio ID.
      • 2 parametras - spindulys kuriame bus ištrintas objektas.
      • 3-5 parametrai - x, y, z koordinates kur bus ištrintas objektas.
      Jeigu nepastebėjote pakeitimų:
      Kodas (auto:0):
      RemoveBuildingForPlayer(playerid,
      pasikeitė į
      Kodas (auto:0):
      removeWorldModel (
      Dingo 6 parametras "0.25", jis atsirado 2 vietoje, kurio reikšmė: "3000", ir dingo simbolis ";", nuo galo.
      - @Raimis_R
    10. Išsaugojame pakeitimus.
    11. Paleidžiame „MTA“, „MAP EDITOR“.
    12. Atidarome console („~“) ir suvedame: start DMO.
    * Jeigu objektai neišsitryne - nuskriskite toli nuo tos vietos ir grįžkite atgal.

    [hr=1]
    Netradicinio tekstinio failo sukūrimas notepad pagalba
    1. Paleidžiame notepad'ą.
    2. Įrašome reikalingą tekstą.
    3. Spaudžiame „File > Save As...
    4. Ištriname iš pavadinimo „*.txt
    5. Į laukelį „pavadinimas“ įrašome reikiamą pavadinimą, iš karto su formatu. Pvz: „DMO.lua“.
    6. Žemiau, laukelyje „failo tipas“, pasirenkame „Visi failai“ ir spaudžiame „išsaugoti“.
    [hr=1]
    Autorius: ES.^
     
    • Mėgstu Mėgstu x 1
  2. Yiin

    Yiin Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Rugpjūtis 6, 2012
    Pranešimai:
    1,094
    Taškai už trofėjus:
    463
    Įvertinimai:
    +325 / 0 / -1
    Skype:
    kodėl tu siūlai objektą ištrinti 3000 units spinduliu?
     
  3. Blantas

    Blantas Administratorius
    Personalo narys

    Užsiregistravęs:
    Liepa 12, 2008
    Pranešimai:
    1,788
    Taškai už trofėjus:
    753
    Lytis:
    Vyras
    Pradžios puslapis:
    Įvertinimai:
    +388 / 0 / -0
    Skype:
    Jei kas naudojatės Notepad++ ar kitu redaktoriumi, kuris palaiko reguliarias išraiškas, RemoveBuildingForPlayer ir removeWorldModel funkcijas galite sukeisti pačiame redaktoriuje:

    1. „Paieška“ -> „Pakeisti“ arba CTRL + H.
    2. „Paieškos rėžimas“ - Reguliari Išraiška.
    3. „Ką Surasti“:
      Kodas (text):
      RemoveBuildingForPlayer\(playerid, ([0-9]+), ([-+]?[0-9]*\.?[0-9]+), ([-+]?[0-9]*\.?[0-9]+), ([-+]?[0-9]*\.?[0-9]+), ([-+]?[0-9]*\.?[0-9]+)\);
    4. „Sukeisti Su“:
      Kodas (text):
      removeWorldModel\($1, $5, $2, $3, $4\)
    5. „Pakeisti Viską“.
    4CC3Qq5.png
     
    • Mėgstu Mėgstu x 1

Dalintis šiuo puslapiu

Kraunama...