1. Šis tinklalapis naudoja slapukus. Tęsdami būvimą šiame tinklalapyje, jūs patvirtinate, jog sutinkate priimti slapukus. Sužinoti daugiau.

Ciklai

Diskusija 'Serverio kūrimo pamokos' skyriuje nuo manogugas, Lapkritis 30, 2013.

  1. manogugas

    manogugas Aktyvus narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 15, 2011
    Pranešimai:
    481
    Taškai už trofėjus:
    273
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Kaunas
    Pradžios puslapis:
    Įvertinimai:
    +52 / 0 / -0
    Skype:
    Ciklai yra kelių rūšių ir jie naudojami visose programavimo kalbose.

    Pirmas Tipas ( FOR )

    Kodas (pawn):
    new kintamasis2 = 20;
     
    for( new i = 0; i <= kintamasis2; i++ )
    {
        kintamasis2 = kintamasis2 - 1;
    }
    new kintamasis2 = 20; // sukuriame kintamaji kurio reikšmė lygi 20.
    new i = 0; // sukuria kintamajį kurio reikšmė 0.
    i <= kintamasis; // Tikrina ar kintamasis i yra mazesnis arba lygus kintamasis2.
    i++ // Prie i kintamojo pridedame 1, kad nebūtų begalinis ciklas.
    kintamasis2 = kintamasis2 - 1; // Mažiname kintamasis2 reikšmę kiekvieną kartą atlikus ciklą ( Tai reiškia ciklas veiks 10 kartų ).

    Ciklą naudojame kai žinome kiek kartų jis bus vykdomas.

    Antras Tipas ( WHILE )

    Kodas (pawn):
    new a,b;
     
    a = 0;
    b = random( 10 );
     
    while( a < b )
    {
        a = a + 1;
        printf( "Ciklas Veikia %i Kartą", a );
    }
    new a,b; // Sukuriame a ir b kintamuosius.
    a = 0; // a kintamajam priskiriame reikšmę 0.
    b = random( 10 ); // b kintamajam priskiriame atsitiktinę reikšmę iki 10.
    a < b // Ciklas veiks tol kol a bus mažesnis už b.
    a = a + 1; // Darome a kintamojo didėjima po 1, kad negautume begalinio ciklo.
    printf( "Ciklas Veikia %i Kartą", a ); // Spausdiname į console kelintą kartą vyksta ciklas, kad žinotume koks buvo atsitiktinis skaičius.

    Ciklas savyje neturi jokios funkcijos didinti skaičių, taigi tai reikia atlikti mums. Tai yra naudinga nežinant kiek kartų ciklas vyks, pavyzdžiui traukiant duomenis iš Mysql.

    Trečias Tipas ( DO WHILE )

    Kodas (pawn):
    new x,y,z; // Sukuriame kintamuosius.
     
    x = 25; // Priskiriame reikšmę.
    y = 125; // Priskiriame reikšmę.
    z = 25; // Priskiriame reikšmę.
     
    do
    {
        z = z * 5; // Turbūt žinote, kad čia padauginama iš 5;
        y = y / 5; // Turbūt žinote, kad čia padalinama iš 5;
    } while ( x == y || z );
     
    printf( "Atsakymas: %i", z / 25 );
    x == y || z // Vykdome ciklą, tol kol ši salyga bus teisinga.
    printf( "Atsakymas: %i", z / 25 ); // Kokį skaičių išspausdins consolė ?

    Praktiškai tas pats kaip ir WHILE ciklas tik prirašai DO. BET šis ciklas atlieka veiksma pirma, o tik poto patikrina.

    Jei kas neaišku klauskite, gal kaip nors geriau paaiškinsiu.
     
    • Mėgstu Mėgstu x 1
  2. Turbo

    Turbo Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 25, 2011
    Pranešimai:
    265
    Taškai už trofėjus:
    433
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Utena
    Įvertinimai:
    +18 / 0 / -0
    Kodas (text):
    new a,b;
     
    a = 0;
    b = random( 10 );
     
    while( a < b )
    {
        a = a + 1;
        printf( "Ciklas Veikia %i Kartą", a );
    }
    a = a + 1; cia pakeisčiau paprasčiau a++; bet tavo varijantas grynai iš c++, geras varijantas jei reikšmes yra kintamos o ne pastovios kas šiuo metu yra +1 pastovus +1 o tai papraščiau naudoti būtų: a++;
     
  3. manogugas

    manogugas Aktyvus narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 15, 2011
    Pranešimai:
    481
    Taškai už trofėjus:
    273
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Kaunas
    Pradžios puslapis:
    Įvertinimai:
    +52 / 0 / -0
    Skype:
    Tai aš tuo pačiu metu mokiaus pascal kalboje tai ten nėra ++, tai taip ir išėjo.
     
  4. Turbo

    Turbo Gerai žinomas narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 25, 2011
    Pranešimai:
    265
    Taškai už trofėjus:
    433
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Utena
    Įvertinimai:
    +18 / 0 / -0
    O tai nepagalvojai kad paskalis jau jau labai sena kalba ir vertėtu pakeisti į c++?
     
  5. sconer

    sconer Aktyvus narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 21, 2011
    Pranešimai:
    389
    Taškai už trofėjus:
    203
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    http://downloadminecraft.eu/
    Pradžios puslapis:
    Įvertinimai:
    +38 / 0 / -0
    O nepagalvojai, kad rezultatas vistiek tas pats? Žmogus norėjo plačiau parodyti ir viskas...
     
  6. manogugas

    manogugas Aktyvus narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 15, 2011
    Pranešimai:
    481
    Taškai už trofėjus:
    273
    Lytis:
    Vyras
    Vietovė:
    Kaunas
    Pradžios puslapis:
    Įvertinimai:
    +52 / 0 / -0
    Skype:
    Nu pagalvojus, taip. Kita vertus mokykloje moko su pascal, o ne c++.
     
  7. TOMĖJUS

    TOMĖJUS Aktyvus narys
    Personalo narys

    Užsiregistravęs:
    Kovas 14, 2011
    Pranešimai:
    565
    Taškai už trofėjus:
    153
    Lytis:
    Vyras
    Įvertinimai:
    +15 / 0 / -0
    Nors mane ir dabar verčia "dirbti" su paskaliu ir aš jo nemėgstu - aš nesutikčiau. Vien tas tavo "pereiti prie C++" pasako ką tu supranti apie paskali ir C.

    Paskalis nėra programa kažką padaryti ar sukurti, paskalis tesiog yra naudojamas kaip mokymo priemone suprasti apie pati programavimą, loginės užduotys, kaip viskas veikia, aš pats taip pat būčiau už C++, bet ne to esmė, o ir šiaip jei išmoksti su viena kažką labai lengva adaptuotis į kitas kalbas. ; )
     
    • Mėgstu Mėgstu x 1

Dalintis šiuo puslapiu

Kraunama...